Viktor isch a luschtigo.... Viktor är rolig...

Während einer Autofahrt:
Viktor: "Mama, kannst du auf das vordere Auto aufprallen?"
Ich: "Ja nein."
Vikor: "Bitte, bitte, Mama!"

Als wir neulich im Stau standen:
Viktor: "Fahr endlich!"

Vor einigen Tagen, als Viktor in seinem Zimmer mit seinen geliebten Autos spielte und ich unten putzte.
Ich: " Vitkor, ich liebe Dich!"
Viktor: "BRum brum brum...."
Ich: "Viktor, hast du gehört, ich liebe Dich!"
Viktor: "Ok!"




Häromdagen när vi stå i bilkö:
Viktor: "Kör då, Papa!"

Viktor: "Mamma, kan du crasha bilen?"
Jag: "Nej!"
Viktor: "Snälla mamma!"

Medans Viktor var uppe i sitt rum och lekte bilar och jag var nere i hallen:
Jag: "Viktor, jag älskar dig!"
Viktor: "brum brum, bilarna kör, brum...."
Jag: "Viktor, hörde du det?"
Viktor: "Ok."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0