8 Wochen jung! 8 veckor ung!


Ich, Louise, bin jetzt bereits 8 Wochen lang auf der Welt, nehme die verschiedensten Dinge wahr, greife nach kleinen Stofftieren, halte meinen Kopf aufrecht und suche stets Augenkontakt. Ich liebe es, wenn man mich in den Armen hält und mir etwas erzählt. Seit einigen Tagen versuche ich zu antworten, das klingt dann so, als wuerde ich jodeln...., sagt Mama :-)

Jag, Louise, är redan 8 veckor gammal, jag utforskar nya saker varje dag, griper efter små gåsedjur och håller huvudet helst upprätt! Jag gillar när någon håller mig i famnen och pratar med mig. Jag är nämligen en social tjej som försöker svara ibland..... jag är grym på att joddla, säger mamma! 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hon är väl för söt! Jag kommer och pratar med henne om ett par veckor om jag får! Kram

2011-10-20 @ 20:51:27
URL: http://fogantine.blogg.se/
Postat av: ulla

Sååå fin och söt!!! men så har hon att brås på, både mamma och pappa är riktiga skönheter! För att inte tala om Viktor, finaste pojken i stan! Kram till er alla, puss, puss, tante Ulla

2011-10-22 @ 18:50:57
URL: http://nyavovven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0