It's raining!



Heute war ein richtiger Wir-bleiben-zuhause-Tag, da Jonas beim Trainingslager ist und es hier pausenlos regnet. Viktor hat sich nach seiner Mittelohrentzuendung einigermassen erholt, stattdessen hat er sich jetzt eine ordentlichte Erkältung zugezogen! Tja, halt immer irgendwas! Mein Becken macht mir dieses Mal zu schaffen, gehe zwar zu einem Kiropraktor, aber "heilen" kann mich doch nur eine Geburt und die liegt noch cirka 45 Tage von uns weg.... 

Idag stannade vi bara hemma, dels pga vädret och dels för att Viktor är förkyld... att det alltid måste vara nåt med hälsan! Min foglossning gör mig stora besvär, kiropraktorn gör sitt men jag får nog härda ut fram till förlössningen! 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ni är så fina! Hoppas du inte har allt för ont! Jonas får passa upp på dig :) Kramar

2011-06-20 @ 22:42:12
URL: http://fogantine.blogg.se/
Postat av: ullciana

Äntligen, äntligen lite nya bilder!!!!!!!! Det här var en jätte fin bild på er 3. Tack för senast, hoppas Viktor var nöjd med alla leksaker? Men nästa gång ska jag oxå köpa en bil åt honom....... Ha det så jätte bra, vi hörs o syns. Många kramar till er alla från tante Ulla&Sudden.

2011-06-22 @ 21:26:00
URL: http://nyavovven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0