Noch kein Baby - Ingen bebis än...

Ja, wir warten auch dieses Mal etwas länger als gehofft, auf unser Baby! Noch kommt mir nicht vor, als sei etwas "im Gange", aber das kann sich wohl schnell ändern. Ich war vor zwei Tagen bei einer Akupunktur, die mir verhelfen soll, die Geburt einzuleiten! Naja, es soll erst nach einigen Tagen eintreffen!

Heute regnet es, es "wettert" und das ist selten hier! Wir hatten letzthin wunderschöne Sommerwochen, ich hoffe, diese sind noch nicht zu Ende! So, jetzt gehe ich dem Jonas helfen, der das Mittagessen heute bereitet: Lachs und Kartoffelpuré! Lg

Hej, vi väntar fortfarande på våran bebis! Känner än så länge inte att det är på "g" heller men det kan ändras snabbt! Har varit på igångsättnings-akupunktur, vi får väl se om det hjälper mig :-)
Är sugen att födda barn när det åskar ute.........

Nu ska jag hjälpa till i köket där maken min lagar lax och potatismos! Kram till er!


Der Viktor ist stolz auf seine neue Unterwäsche, Autos muessen drauf sein! Vielleicht gelingt es uns ja bald, ihn von Windeln zu befreien!
Viktor är en stolt ägare av sina nya underkläder med bilar på! Kanske det hjälper till att bli blöjfri!

Kommentarer
Postat av: ulla

Hej jag hoppas ni ringer på en gång du har fått den nya bebisen? Lova det!!!! Vad fin lille Viktor är i sina nya kallingar! Jag har en present till honom, som han ska få när jah hälsar på den nya underverket!!! Får inte glömma lilla Viktor, då kanske han blir lessen, och det vill tante Ulla inte att han ska bli!!!! Jag tänker på er, och håller tummarna för att allt går bra! Love you all, kramisar. Jag får hem min lilla underverk på lördag, en liten valp, syster till Sudden, samma mamma o pappa. En liten tjej blir det den här gången!!!!! Kramis

2011-08-07 @ 18:48:06
URL: http://nyavovven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0