Ein Tag mit Viktor/En dag med Viktor


Am Morgen lesen wir Zeitung - ich meine ein Buch. Tidigt på morgonen läser vi tidningen ... ähhhh jag menar vi läser bok!

Ich krabble auf dem Boden und wenn Mama den Photoapparat holt, lächle ich meistens!
Jag kryper gärna på golvet och när mamma vill knäppa en bild så ler jag oftast!


Da ich jetzt ein grosser Bub bin, dusche ich lieber!
Eftersom jag är en stor kille nu så väljer jag att duscha!


Am Abend probiere ich Zwetschgenbrei - usch, so sauer! På kvällen måste jag äta lite plommonpuré, tycker dock att den är lite sur!


Kommentarer
Postat av: zofie

...glöm inte att victor vet hur man åker buss å lärt pappa sin det med!

2010-01-07 @ 00:41:52
Postat av: ullciana

Söt, söt söt!!!!!

Kramar Ulla & Mio

2010-01-07 @ 21:03:58
URL: http://misipis.blogg.se/
Postat av: Farmor Eva

Tittar pa sa fina Viktor bilder och da langtar jag hem!! Han ar absolut bedarande!

Vi ses i slutet av manaden!

Kram

2010-01-09 @ 07:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0