8 kg

Heute waren wir wieder bei einer Kontrolle! Viktor wiegt jetzt ueber 8 kg und misst bereits 70 cm, wie ein ein sechs Monate altes Baby! Ansonsten plagen ihm eigentl. nur die Zähne, die sich noch nicht zeigen wollen, aber im Anmarsch sind. Heute geht's zur Massage, diesmal nicht fuer Viktor, sondern fuer mich!!! Mein armer Ruecken braucht Entspannung! Nächste Woche beginnt das Babyschwimmen! Wie ich mich darauf schon freue!

Idag var vi återigen på kontroll och fastställde att Viktor väger över 8 kg och är 70 cm lång - så som en sex-månaders-gammal bebis. Annars är det bara tänderna som strular fast de inte syns än. Idag ska vi på massage, inte Viktor men jag! Min rygg behöver behandling!

  

 


Kommentarer
Postat av: farmor

Härliga bilder! Men han är så glad och skrattar jämnt! Kram, farmor Eva

2009-10-14 @ 23:02:52
Postat av: Lotta

Men vad han växer, helt galet ju :) Tycker han ser mycket längre ut nu och det är ju inte så längesen jag var hos er! Hur är det med er? Är du inne på skype något? Kram

2009-10-15 @ 12:03:15
URL: http://fogantine.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men vad han växer, helt galet! :) Jag tycker att han ser mycket längre ut nu än när jag var hos er och det var ju inte så längesen ju. Hur är det annars? Är du inne på skype något? Kram

2009-10-15 @ 12:04:44
URL: http://fogantine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0