Endlich Sommer! Äntligen sommar!

Habe gerade eben einen langen Spaziergang gemacht. Die Sonne scheint und es ist wirklich warm. Leider sind alle meine Sommerkleider zu klein. Bin den ganzen Morgen vor dem Spiegel gestanden und habe Kleider, Hosen und Leibchen probiert - vergebens! Sogar die T-shirts fuer Schwangere sind etwas zu kurz fuer meinen Bauch! Morgen fahren wir nach Södertälje (dort spielt Jonas jetzt  Hockey). Jonas wird dem Rest der Truppe vorgestellt. Anschliessend besichtigen wir ein neues Radhaus, das zum Verkauf steht! Spannend! 

Hej! Har precis varit på långpromenad! Solen lockade ut mig och det är faktiskt riktigt varmt. Tyvärr får jag inga sommarkläder på mig.... det känns lite deprimerande. Även mamma-t-shirts är på gränsen till för små! Hur ska detta sluta??? Imorgon ska vi till Södertälje för att kolla läget bla. ska vi på en visning av ett nybyggt radhus! Så fint! 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu tycker jag att bebisen får komma! :) Skönt att du fortfarande mår så bra. Jaså minsann, Södertälje! För hur länge? Det är ju jättebra, då kan jag hälsa på ofta! :) Kram

2009-05-26 @ 17:34:47
URL: http://fogantine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0