Sonja har fått sparken!

Gestern vor dem Einschlafen hat mich das Baby erstmals gestossen!!!!! Als ich Jonas dies mitteilte, lag er seine Hand auf meinem Bauch und auch er konnte endlich einen Stoss wahrnehmen! Das war ein unbeschreibliches Gefuehl, endlich kann man die Aktivität des Babies nachvollziehen.

Det  var igår kväll som vi kände den första sparken. Det kändes fantastiskt bra att känna den, och att veta att den är aktiv och kan sparka, och att det finns liv där inne.
Nu längtar jag till nästa spark! /Pappa Jonas

Ein schöner Ruecken kann auch entzuecken!

Kommentarer
Postat av: eva almtorp

Jättekul! Det blir nog en fotbollstjej....

2009-01-12 @ 08:29:10
Postat av: Anonym

Heeejsan!

Vad kul att få följa er väntan!!!! Du är så fin, Sonja!!

Jag ska också bli " farmor" på fredag!!! Uffe ska köpa en MOPS VALP!!!!!!!!! En hane, som ska heta Foppa!!

Lycka till nu, många många kramar från moster Ulla

2009-01-13 @ 12:20:55
Postat av: Anonym

Heeejsan!

Vad kul att få följa er väntan!!!! Du är så fin, Sonja!!

Jag ska också bli " farmor" på fredag!!! Uffe ska köpa en MOPS VALP!!!!!!!!! En hane, som ska heta Foppa!!

Lycka till nu, många många kramar från moster Ulla

2009-01-13 @ 12:22:12
Postat av: Sonja

Hej Ulla! Vad kul med en liten mops. Jag gillar de mkt..... brukar säga att min bror Max liknar en mops!!!!! Grattis!

2009-01-13 @ 17:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0