SSW 27/27 fullgångna veckor

Morgen gehen wir in SSW 28 und jetzt fuehle ich mich wirklich schwanger. Das Schuheanziehen geht nicht mehr so leicht, das Umdrehen im Bett ist mit einer Turnuebung zu vergleichen und spätestens beim Buecken macht sich Sodbrennen bemerkbar. Aber uns geht es super gut! Habe viel an der Uni zu tun, die Sonne scheint und es sind nur mehr 90 (+/-) Tage bis unser kleiner Schatzi das Licht der Welt erblickt. Heute, am 27. Februar, gratuliere ich meinem Papi zum Geburtstag!!!

Imorgon är vi redan i vecka 28. Jag känner mig gravid på riktigt nu! Att ta på mig skorna är inte så lätt, att vända mig i sängen känns som en avancerad gymnastikövning och att böja sig ned för att plocka upp något, sker inte utan sura uppstöttningar. Men vi mår så bra! Det är bara 90 dagar (+/-) kvar till vår älskling tittar ut! Gratulerar min pappa på födelesedagen!


                                               


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0