Bald.....snart....

Bald machen wir uns auf dem Weg nach Suedtirol. Wir bleiben dort cirka eine Woche. Kurz, aber besser als gar nicht! Vermisse meine Familie und Freunde! Zudem freue ich mich auf dem Fruehling, der uns hoffentlich dort erwartet. Hier hat es gestern geschneit und Muetzen und Handschuhe gehören immer noch zum Alltag! Wir sehen uns!

Snart ska vi flyga ner till Italien. Vi ska bara vara där en vecka men det är bättre än ingenting. Det är hög tid att komma ner innan det är för sent. Måste ju visa upp magen! Sedan så längtar jag efter vårvädret där nere. Jag är så less på snö och halka! Jag återkommer!

  
  Wo ist der Fruehling geblieben? Var är våren?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, vad mysigt för er! Ni är verkligen värda lite sol och värme nu. Jag väntar fortfarande på våren här, känns lite lättare nu när vi börjat boka vår resa. Stora kramar!

2009-04-04 @ 21:28:25
URL: http://fogantine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0